Cambio Spanish School - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van crissy - WaarBenJij.nu Cambio Spanish School - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van crissy - WaarBenJij.nu

Cambio Spanish School

Blijf op de hoogte en volg

11 Februari 2013 | Guatemala, Antigua

Hallo jongens!

Hier even een update over de Spaanse talenschool die ik help uitbreiden! We hebben net de website aangepast: http://cambiospanishschool.com/ (Ik ben er persoonlijk als digibeet erg trots op..haha..). Op mijn facebook kan je Cambio Spanish School ook vinden en zie je ook wat meer foto's van de locatie! We zitten in een oud klooster met uitzicht op de vulkaan.. echt super mooi! Je kan binnen of buiten lessen en ik zit zelf ook vaak buiten te werken (inmiddels begint het al lekker warm te worden). Dat maakt het werken toch wel een stuk relaxter! In de pauze dan een lekker broodje halen bij Y tu pina tambien (en jouw ananas ook..) en in de middag lekkere koffie van Cafe Condessa (guatemalteekse koffie natuurlijk).

We moeten onze vindbaarheid op Google nog verbeteren (gelukkig heb ik via via een bedrijf gevonden die onze search optimalisation gratis gaat doen.. daar zijn we erg blij mee!). Maar jullie kunnen ook helpen! Hoe? Als je een website hebt of webblog (de website mag van alles zijn, maakt niet uit), noem Cambio Spanish School dan op je website en deel de link: http://cambiospanishschool.com/. (Ook kan je ons liken op facebook natuurlijk) En mocht je mensen kennen die Spaans willen leren, denk aan Cambio! Skypeles (voor als je in Nederland bent).. kost maar 10 euro per uur voor een priveles. http://cambiospanishschool.com/spanish-classes/ Of hier les in Antigua (nog veel beter, dan kan je gelijk van de mooie stad genieten..haha). En het is voor het goede doel: 100 % van de winst gaat naar de basisscholen van Ninos de guatemala. :)

Verder ben ik nu bezig met een leraar het curriculum van de lessen op te stellen. Erg interessant! En leuk om steeds beleidsplannetjes te schrijven. Nou, ik ga maar weer es slapen..

Tot snel!
Crissy

  • 12 Februari 2013 - 21:46

    Hanneke Ellerman:

    hoi Crissy,
    Nou het werd wel hoog tijd om je een keer een berichtje te sturen! Ik schaam me dood. We hebben je kaart ontvangen. Erg leuk. Hij staat in mijn vensterbank maar iedereen die binnen loopt krijgt hem te lezen.
    Het is lekker druk geweest de afgelopen maand. Nu nog 1,5 week en ik ga met wintersport. Ik heb er enorm veel zin in. Ik ga met Wim en Lot en dan ben ik 3 dagen thuis en dan gaan we met kantoor naar Kaprun. Max gaat met zijn dispuut. Het vriest hier dat het kraakt. Jammer genoeg ook op onze kamers op kantoor.
    Je vroeg naar nieuwtjes. Tsja, ik ben meestal niet de 1e die ze hoort. Ik kreeg een paar dagen geleden een verlaat geboortekaartje van Kristel. Haar dochtertje is 30 januari uit het ziekenhuis gekomen gelukkig. Ze heet Lucy maar dat wist je waarschijnlijk al.
    Dat Isabel geen medewerker wordt wist je al. Jammer hoor want het is een leuke meid en volgens mij deed ze het ook best goed. Ze heeft een beetje pech gehad vanwege het verlof van Janet. Maar je weet nooit waar het goed voor is. Roma en Tim zijn stik gelukkig op hun nieuwe kantoor.
    Goed om te lezen dat het zo lekker gaat in Antigua Toevallig sprak ik vandaag een meisje dat er ook is geweest: Maya Cohen. Je had geloof ik ook contact met haar gehad. Zo te lezen en te zien gaat het helemaal goed daar. Ook geen last van het feit dat je vriend zo ver weg zit?
    Half januari heeft een stel mensen van onze verdieping bij mij gegeten. Was erg gezellig. Het was wel goed om weer eens wat samen te doen. Het zal straks stil worden als Marloes ook weg gaat. Ongezellig hoor. Ik zag overigens dat jouw dagboek al meer dan 5000 keer is bekeken!
    nou, tot snel maar weer. Veel liefs, Hanneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 13385

Voorgaande reizen:

06 Januari 2013 - 15 Mei 2013

Guatemala - Antigua

08 September 2009 - 12 Oktober 2009

Down under!

01 September 2006 - 01 Juli 2006

Oxford

22 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: