Panama - de laatste dagen! - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van crissy - WaarBenJij.nu Panama - de laatste dagen! - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van crissy - WaarBenJij.nu

Panama - de laatste dagen!

Blijf op de hoogte en volg

18 Januari 2013 | Panama, Panama-stad

Maandag en dinsdag (el valle)
Maandag weer redelijk vroeg op om naar El Valle te vertrekken, een dorpje gelegen in een gigantische krater van een vulkaan. Het is een heel groen dorp met een mooie waterval (el chorro el macho), hotsprings (waar je wel van gaat stinken), gouden kikkers (die helaas werden schoongemaakt, dus die hebben we niet gezien), orchideeen en een hoge berg (la india dormida) met ergens grottekeningen. De busrit duurde 2,5 uur en daardoor zagen we veel van t land. Ons hotel (el residential el valle) is leuk. Het heeft boven een terras met hangmatten. Alleen mijn bed lag voor geen meter! EV is zo'n mooi dorp! Lekker rustig en mooi groen en dus omgeven door bergtoppen (de resten van de krater). We hadden wel langer dan 2 dagen willen blijven! La india dormida hebben we niet beklommen (maar de waterval wel). s middags terug met de bus en daarna nog even winkelen in Albrook mall (er zijn hier gigantische malls, zoals in amerika). Alleen mocht ik (bijna) niets kopen want mn koffer is al ZWAAR! Wel n ouderwets casio horloge gekocht - blij mee! S avonds ingepakt, gegeten en de bedoeling was om naar t panama jazz festival te gaan..maar we hadden geen puf meer! De dag erna (woensdag) afscheid genomen van het hostal (dat was echt heel leuk) naar het vliegveld! Jammer Panama, ik ga je missen! Wat een leuk land. Zulke aardige mensen! Ik zou hier wel willen wonen :) (maar wees niet bang hoor pap en mam!) Eigenlijk alles was leuk (behalve mijn ziekzijn, want helaas nog niet over is). Maar nu een nieuwe uitdaging - guatemala... Here I come!!!!!!!!!!!

  • 20 Januari 2013 - 16:45

    Eva Corral:

    Hey Crissy!:

    Vaya, cuantas cosas estas haciendo! A ver si te pones buena enseguida, aunque veo que no dejas que estar enferma te estropee nada! Eso si: me preocupa un poco eso de "me gustaria vivir aqui", yo quiero que vuelvas a Holanda!! :)

    Un besazo

    Eva

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 13419

Voorgaande reizen:

06 Januari 2013 - 15 Mei 2013

Guatemala - Antigua

08 September 2009 - 12 Oktober 2009

Down under!

01 September 2006 - 01 Juli 2006

Oxford

22 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: