Kort berichtje... - Reisverslag uit Oxford, Verenigd Koninkrijk van crissy - WaarBenJij.nu Kort berichtje... - Reisverslag uit Oxford, Verenigd Koninkrijk van crissy - WaarBenJij.nu

Kort berichtje...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

15 November 2005 | Verenigd Koninkrijk, Oxford

Hallo allemaal,

Hier een kort berichtje tussen alle essays en tutorials door..
Alles gaat hier nog steeds zijn gangetje. Ik ben onlangs begonnen met roeien (en daar ben ik errug trots op!). Dat betekent namelijk dat je om 6u 's ochtend op moet om te roeien (en dat is kkkkoud). Van de universiteit mag er namelijk tussen 9 en 3 niemand de rivier op om te zorgen dat studenten naar hun colleges gaan (zie je het al voor je, in Leiden?!?). We gaan binnenkort meedoen met een regatta, maar ik vraag me af hoe want we zijn nog erg slecht.
Verder nog steeds de gebruikelijke borrels, dineetjes en feestjes hier. Ik heb onlangs op de High Table mogen dineren op mijn college (dat is waar de professoren dineren). Natuurlijk in gown etc. Was een hele speciale ervaring en ik kan je wel zeggen: het eten voor de professoren is toch een stuk lekkerder ;) en de wijn ook..
Als je wat foto's wilt zien van de wat minder sjieke gelegenheden dan kan je naar deze link gaan (en dan kan je zien wat ik hier zo al uitspook):
http://mcr.merton.ox.ac.uk/photos.htm
Ik sta er best vaak op (wel vanaf oktober dit jaar natuurlijk)...haha...is dat een goed of een slecht teken?!?
http://mcr.merton.ox.ac.uk is overigens de pagina van onze mcr (dat zijn alle graduates, ouderejaars van mijn college) waarmee veel activiteiten gedaan worden.
Dit is de site van mijn college: http://www.merton.ox.ac.uk/ (Voor de liefhebbers!)
Zoals je ziet ben ik al helemaal pro-merton: ik heb al een collegetrui en sjaal ;)
Laatste mededeling: ik ben van 21 dec t/m 4 jan in het land en ik hoop jullie allemaal te zien!
A big kiss,
Crissy

  • 15 November 2005 - 18:04

    Selma:

    Hoi Crissy,
    Ziet er naar uit dat je het nog steeds naar je zin hebt! Leuk! Jammer dat ik er niet ben, als je in dec. naar NL gaat. Nou, have fun en we mailen!
    Liefs, Selma

  • 16 November 2005 - 08:12

    Tess:

    Hahaha ja weet inderdaad niet of dat een goed of een slecht teken is al die mooie foto's van jou..Je hebt het maar druk daar. Helemaal gezellig om je eind december hier te zien! Dikke zoen je nichtje

  • 16 November 2005 - 11:36

    Henri:

    je staat inderdaad veel op de foto's!
    Tot in december!
    Liefs,
    Henri

  • 17 November 2005 - 18:28

    Willemijn:

    Hey Crissy!

    Leuk zeg al die foto's!!! zo te zien heb je echt erg naar je zin, maar eh.. zit je nu echt wel zo veel te studeren???;)
    Liefs,
    Willemijn

  • 17 November 2005 - 18:38

    Meertje:

    Crissy darling, wat leuk dat je naar NL komt!!! Kom je dan bij me logeren op mn slaapbankie?? Je bent ltijd welkom he, dat weet je. Gaan we lekker stappen. Ik kijk uit naar je komst en tot die tijd blijven we mailen. Kussies merel
    ps. jij bent trouwens echt by far de lekkerste persoon daar in dat Oxford...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Oxford

Oxford

LL.M in Oxford University

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2006

Long time no hear...

22 Februari 2006

Daar ben ik weer!!

22 Februari 2006

Tijdelijk telefoonnr. in Nederland!!

19 December 2005

Tijdelijk telefoonnr. in Nederland!!

09 December 2005

Hi guys!
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 13432

Voorgaande reizen:

06 Januari 2013 - 15 Mei 2013

Guatemala - Antigua

08 September 2009 - 12 Oktober 2009

Down under!

01 September 2006 - 01 Juli 2006

Oxford

22 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: