Tijdelijk telefoonnr. in Nederland!! - Reisverslag uit Oxford, Verenigd Koninkrijk van crissy - WaarBenJij.nu Tijdelijk telefoonnr. in Nederland!! - Reisverslag uit Oxford, Verenigd Koninkrijk van crissy - WaarBenJij.nu

Tijdelijk telefoonnr. in Nederland!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

19 December 2005 | Verenigd Koninkrijk, Oxford

Hallo lieverds!!!

Hier nog een laatste berichtje vanuit Oxford voordat ik weer naar Nederland vertrek! Woensdagavond zal ik aankomen en vanaf dan heb ik een tijdelijk nummer ik op te bereiken ben: 06-42776862 (want ach, wat moet een mens tegenwoordig zonder telefoon ;)). Mijn vaste lijn zal zijn: 070-3996250

Verder nog spannende avonturen hier beleefd?? Hmm..het is erg rustig hier nu, prima om wat werk in te halen (dat is het idee dan). Afgelopen weekend ben ik naar London gegaan (om een Russisch vriendinnetje uit Spanje op te zoeken), dat was heel leuk. Wij zijn in een heel hip restaurant gaan eten (= "zoek het eten op je bord" -want zo weinig was het- en wc cabinnes in cocon vorm!) Al met al heel apart! Daarna naar de disco..na flink ons best gedaan te hebben ;) waren we in de vip beland (het verhaal klinkt nog steeds goed, maar..) op een gegeven moment keek ik in mijn handtasje en bleek mijn camera en portomonaie te zijn gestolen! Ongelooflijk! Al mijn geld, bankpassen en fotocamera + foto's weg! Dus mijn laatste dagen in Oxford zijn lekker goed voor de lijn...brood en water dieet ;) Dusse, aangezien dit de vijfde (! ja echt) keer is dat ik bestolen ben de afgelopen jaren zal ik toch echt dat "please rob me" bord van mijn voorhoofd moeten halen! Nou ja, lekkere wereldavonturier ben ik ook..(not!).
In ieder geval, of tot snel en mocht ik je niet zien: hele fijne feestdagen alvast!
Big x
Crissy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Oxford

Oxford

LL.M in Oxford University

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2006

Long time no hear...

22 Februari 2006

Daar ben ik weer!!

22 Februari 2006

Tijdelijk telefoonnr. in Nederland!!

19 December 2005

Tijdelijk telefoonnr. in Nederland!!

09 December 2005

Hi guys!
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 13427

Voorgaande reizen:

06 Januari 2013 - 15 Mei 2013

Guatemala - Antigua

08 September 2009 - 12 Oktober 2009

Down under!

01 September 2006 - 01 Juli 2006

Oxford

22 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: