Tijdelijk telefoonnr. in Nederland!! - Reisverslag uit Oxford, Verenigd Koninkrijk van crissy - WaarBenJij.nu Tijdelijk telefoonnr. in Nederland!! - Reisverslag uit Oxford, Verenigd Koninkrijk van crissy - WaarBenJij.nu

Door: Webmaster

19 December 2005 | Verenigd Koninkrijk, Oxford

Hallo lieverds!!!

Hier nog een laatste berichtje vanuit Oxford voordat ik weer naar Nederland vertrek! Woensdagavond zal ik aankomen en vanaf dan heb ik een tijdelijk nummer ik op te bereiken ben: 06-42776862 (want ach, wat moet een mens tegenwoordig zonder telefoon ;)). Mijn vaste lijn zal zijn: 070-3996250

Verder nog spannende avonturen hier beleefd?? Hmm..het is erg rustig hier nu, prima om wat werk in te halen (dat is het idee dan). Afgelopen weekend ben ik naar London gegaan (om een Russisch vriendinnetje uit Spanje op te zoeken), dat was heel leuk. Wij zijn in een heel hip restaurant gaan eten (= "zoek het eten op je bord" -want zo weinig was het- en wc cabinnes in cocon vorm!) Al met al heel apart! Daarna naar de disco..na flink ons best gedaan te hebben ;) waren we in de vip beland (het verhaal klinkt nog steeds goed, maar..) op een gegeven moment keek ik in mijn handtasje en bleek mijn camera en portomonaie te zijn gestolen! Ongelooflijk! Al mijn geld, bankpassen en fotocamera + foto's weg! Dus mijn laatste dagen in Oxford zijn lekker goed voor de lijn...brood en water dieet ;) Dusse, aangezien dit de vijfde (! ja echt) keer is dat ik bestolen ben de afgelopen jaren zal ik toch echt dat "please rob me" bord van mijn voorhoofd moeten halen! Nou ja, lekkere wereldavonturier ben ik ook..(not!).
In ieder geval, of tot snel en mocht ik je niet zien: hele fijne feestdagen alvast!
Big x
Crissy