Long time no hear... - Reisverslag uit Oxford, Verenigd Koninkrijk van crissy - WaarBenJij.nu Long time no hear... - Reisverslag uit Oxford, Verenigd Koninkrijk van crissy - WaarBenJij.nu

Long time no hear...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

05 Juni 2006 | Verenigd Koninkrijk, Oxford

Hallo allemaal,

Hier ben ik dan weer na een hele hele lange stilte!!
(Ik zal maar zeggen dat ik zooo hard aan het studeren was, dat ik gewoon echt geen tijd had ;)!)
Hier gaat alles nog steeds goed, het is nu eindelijk ook mooi weer aan het worden! En mooi weer in Oxford dat betekent: PUNTEN! Dat is varen met zo'n bootje dat je voort moet duren met een stok.. (zoals in Venetie - maar dan op zijn engels ;) -). Heel leuk, en dan moeten er aardbeien en Pimms (=drank) mee. Ik zal een foto bijsluiten (en dan kunnen jullie mijn 'punt'-kunsten bewonderen :S).

Verder heb ik vorige week mijn eerste tentamen gehad. Dat is ook een hele happening hier: je moet compleet in pak & gown & subfusc.. Als je dat niet aanhebt mag je het tentamen niet maken.. Dan zit je met honderderen undergraduates in de zaal (nee, wees niet bang, niet ala Groenoordhal in de koeienmest, maar in een heel mooi oud gebouw van de universiteit). Die arme undergraduates hebben al hun tentamens van 3 jaar in een keer (9 tentamens in een week). Dat is dus eigenlijk de eerste keer dat ze tentamen hebben en het is een hel. Maar als ze het laatste tentamen gehad hebben dan staan hun vrienden ze op te wachten met champagne en glitters... en heel vaak ook met meel, eieren en vis...!! Weer zo'n mooie Oxford traditie..haha.. Je ziet nu dus veel ondergegooide, straalbezorpen studenten rondlopen door de stad.. Hmmmm...ik ben benieuwd wat mij te wachten staat in juli..
Verder ben ik onlangs naar een gala geweest hier, dat was ook erg leuk om mee te maken, de gala's hier zijn toch wel weer heel anders..
Helaas zit nu de pret er wel even op want over drie weken heb ik mijn overige 3 tentamens en dat wordt zwaar... Dan ben ik 6 juli klaar (feest!) en krijg ik nog wat vriendinnetjes op bezoek..(eerst Willemijn, dan Mila..) Dat wordt lachen dames!!!! 27 juli ben ik weer terug in het land! Dan hoop ik jullie allemaal weer te zien!! (Ik hoop op terrasjesweer!!) Mijn Noorse vriendje komt ook op bezoek (dames, jullie mogen de keuringscommissie zijn...geintje! ;)) en dan gaan we samen naar Thailand voor twee weken..
En hopelijk ben ik op tijd voor het afstuderen van sommigen van jullie (bedankt voor het uitstellen hè.. ;)!)
Dikke zoen vanuit Oxford!
Crissy

  • 08 Juni 2006 - 19:13

    Olaf:

    Hey Crissy!

    Is wel weer heeeeel lang geleden! Als ik het zo lees, heb ik wat update-informatie gemist. Ik zal me eens op je vorige berichtjes storten nu :-)

    Groetjes!
    Olaf

  • 22 Juni 2006 - 09:39

    Tess:

    He cris, hoe is het nu allemaal daar? Gaat zeker snel, voordat je het weet is het al 27 juli. Of nu toch wel zin om terug te komen? Huwelijk was echt super, vakantie ook. Inmiddels alweer 2 weken aan het werk, en dan heb je het gevoel dat je niet weg geweest bent :-(!Leuk om even te horen hoe alles gegaan is afgelopen paar weken?? Lekker hoor Thailand! Er is inmiddels weer van alles gebeurt bij mij dus moeten maar snel bij kletsen. X je nichtje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Oxford

Oxford

LL.M in Oxford University

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2006

Long time no hear...

22 Februari 2006

Daar ben ik weer!!

22 Februari 2006

Tijdelijk telefoonnr. in Nederland!!

19 December 2005

Tijdelijk telefoonnr. in Nederland!!

09 December 2005

Hi guys!
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 13428

Voorgaande reizen:

06 Januari 2013 - 15 Mei 2013

Guatemala - Antigua

08 September 2009 - 12 Oktober 2009

Down under!

01 September 2006 - 01 Juli 2006

Oxford

22 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: