Daar ben ik weer!! - Reisverslag uit Oxford, Verenigd Koninkrijk van crissy - WaarBenJij.nu Daar ben ik weer!! - Reisverslag uit Oxford, Verenigd Koninkrijk van crissy - WaarBenJij.nu

Daar ben ik weer!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

22 Februari 2006 | Verenigd Koninkrijk, Oxford

Hallo mensen!!

Na een lange stilte ben ik er weer! Je zou kunnen zeggen dat ik zo druk bezig ben geweest met studeren dat ik geen tijd had om te schrijven (of, ik was gewoon te druk bezig met ander dingen ;)).

Hier alles nog steeds goed. Na een hele leuke 2 weken in Nederland gehad te hebben met kerst (bijna alle vrienden weer gezien, gezellig met familie geweest, en ook de nodige kerstdiners en feestjes!). Toen ik terug kwam in Oxford ben ik op roeikamp gegaan. Dat was heel cool (maar ook redelijk "die hard")...ik heb nog nooit zo veel sport gedaan in mijn hele leven (blaren op de vreemdste plaatsen ;)). Nu zit ik dus in een andere boot en we trainen heel veel..(ik begin al op een gorillate lijken..hihi). Volgende week is de race, maar zondag heb ik mijn rug bezeerd, dus we moeten nog maar zien hoe dat gaat..
Heb ik verder nog spannend nieuws? Hmm..nee..Oxford is nog steeds hetzelfde, veel werk, social events, roeien en andere dingen die me afleiden ;).

Oja! Ik kom weer naar Nederland! Ik zal van 29 maart t/m 10 april in Nederland zijn. Daarna maak ik een korte stop in Noorwegen :) en ga ik weer naar Oxford. Ik hoop jullie natuurlijk allemaal weer te zien (ook al is het natuurlijk nu niet zo bijzonder meer dat ik langs kom..haha). Ik vond het echt heel top om iedereen weer te zien en vooral dat het gelukt is om iedereen bij elkaar te krijgen!

Groeten vanuit Oxford en tot (relatief) snel!
Crissy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Oxford

Oxford

LL.M in Oxford University

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2006

Long time no hear...

22 Februari 2006

Daar ben ik weer!!

22 Februari 2006

Tijdelijk telefoonnr. in Nederland!!

19 December 2005

Tijdelijk telefoonnr. in Nederland!!

09 December 2005

Hi guys!
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 13431

Voorgaande reizen:

06 Januari 2013 - 15 Mei 2013

Guatemala - Antigua

08 September 2009 - 12 Oktober 2009

Down under!

01 September 2006 - 01 Juli 2006

Oxford

22 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: