Eerste berichtje uit Oxford... - Reisverslag uit Oxford, Verenigd Koninkrijk van crissy - WaarBenJij.nu Eerste berichtje uit Oxford... - Reisverslag uit Oxford, Verenigd Koninkrijk van crissy - WaarBenJij.nu

Eerste berichtje uit Oxford...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

27 September 2005 | Verenigd Koninkrijk, Oxford

Hallo allemaal!!!

Hier mijn allereerste berichtje vanuit Oxford! Ik ben inmiddels al een beetje gesettled, heb eindelijk internet (en msn messenger...voor het eerst van mijn leven...haha...tja ik kom nog uit het holentijdperk..). Ik heb ook een webcam zodat jullie kunnen zien of ik er al uit ben gaan zien als een nerd (ik moet echt een bril gaan kopen..). Verder alles goed hier. Oxford is prachtig (zie foto's). Mijn college is heel oud en heeft hele mooie gebouwen en zit in het centrum. Mijn kamer is ook heel top, er zit een eigen badkamer bij (helaas alleen met bad en zonder douchekop, wat dus moet ik verplicht iedere dag een uur in bad...vervelend!). Merton (mijn college) is een van de oudste en was vorig jaar nr 1 van alle colleges (academisch gezien)...dat betekent dus...een hoop NERDS!!! Nee, het is best gezellig, alhoewel de lessen nog niet begonnen zijn en er heel hard gestudeerd moet worden (niet zoals op het KOG jongens). Oxford is ook heel gezellig, veel bars en restaurants. Wel prijzig alleen. Op colleges zijn er ook een hoop oude tradities, zoals dat je bij het avondeten je formal gown en cap aan moet (zie foto). Nee, dat is geen grap! Ik ga jullie nu maar weer even met rust laten...Voor degenen die mijn adres wilden dat is: Merton College, Merton Street, OX1 4JD Oxford, United Kingdom. Wel mijn naam duidelijk vermelden! Binnenkort heb ik ook een britse mobiel, tot 16 nov kan ik berichtjes op mijn oude nr ontvangen...en natuurlijk ben ik te bereiken via msn. Nou lieverds, een hele dikke kus vanuit Oxford!
Crissy

ps. ik ben vanavond naar het 'theater' geweest: voorstelling the puppetry of the penis. Kent iemnad die show? :) Ja...dat zijn die mannen die met hun ding allemaal figuurtjes maken...haha...(je moet toch wat compenseren hier!)

  • 27 September 2005 - 22:43

    Selma:

    Hey Crissy!
    Even een berichtje vanuit Curacao! Ziet er mooi uit daar zeg! Enne, niet te serieus worden he, :p
    Have fun! En succes!
    Dikke knuffel!
    Sel

  • 28 September 2005 - 08:28

    Elize:

    Klinkt allemaal top! Vooral die dicktricks...hi,hi!
    Ben zelf ook aan het verhuizen om alles naar Rotterdam te krijgen. Wat een gedoe. Hoe smaakt het bier daar? Liefs Eliesje

  • 28 September 2005 - 08:31

    Crissy:

    Het bier heb ik nog niet geproefd..de cocktails wel ;) Verder alles goed Elies? xxxx

  • 28 September 2005 - 09:04

    Tess:

    He nichtje, wat leuk om zo snel wat van je te horen! Klinkt positief allemaal. Maak er een super tijd van. Dikke zoen Tess

  • 28 September 2005 - 11:56

    Henri:

    He lieffie!
    Ben jaloers op je, weet nog hoe leuk ik het in Oxford had.
    Nodig me even uit voor msn!

    MUA

  • 28 September 2005 - 17:20

    Mam:

    hoi Crissy!
    Staat echt leuk die gown en cap!!
    kusjes Mams

  • 28 September 2005 - 19:42

    Merel:

    Lieve crisje,

    Superleuk om je eerste berichtje te lezen!! Mooie foto's ook, alleen waar zijn de andere mensen??!!!

    kissies merel xxxx

  • 29 September 2005 - 13:22

    Willemijn:

    Hey Crissy!!

    Wat grappig dat je een gown en cap op moet voor het diner!! Het ziet er allemaal wel prachtig uit hoor!!! en zie ik daar ook op bijna alle foto's een zonnetje in het anders zo regenachtige Verenigd Koninkrijk?
    Liefs,
    Willemijn

  • 30 September 2005 - 15:17

    Ellen:

    Hoi Cris!
    Die foto's zien er echt heel gaaf uit. Staat je goed die gown en cap!
    :)
    Veel plezier!
    X
    Ellen

  • 09 Oktober 2005 - 08:51

    Christa:

    Hé Crissy,

    Dat ziet er mooi uit! Écht Engels en statig! (Heb je al een bolhoed en een zwarte paraplu gekocht?)

    Liefs Christa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Oxford

Oxford

LL.M in Oxford University

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2006

Long time no hear...

22 Februari 2006

Daar ben ik weer!!

22 Februari 2006

Tijdelijk telefoonnr. in Nederland!!

19 December 2005

Tijdelijk telefoonnr. in Nederland!!

09 December 2005

Hi guys!
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 13426

Voorgaande reizen:

06 Januari 2013 - 15 Mei 2013

Guatemala - Antigua

08 September 2009 - 12 Oktober 2009

Down under!

01 September 2006 - 01 Juli 2006

Oxford

22 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: