Ben ik weer! - Reisverslag uit Oxford, Verenigd Koninkrijk van crissy - WaarBenJij.nu Ben ik weer! - Reisverslag uit Oxford, Verenigd Koninkrijk van crissy - WaarBenJij.nu

Ben ik weer!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

11 Oktober 2005 | Verenigd Koninkrijk, Oxford

Hallo mensen!

Daar ben ik weer!
Het heeft even mogen duren...maar ja.
De universiteit is deze week inmiddels begonnen. Vorige week was Freshers week, een soort EL CID (en nee, daar ben ik nog niet te oud voor). Dat betekende veel feestjes en activiteiten en jezelf voorstellen aan honderden mensen (where are you from? what do you study...) Tja, heel interessant om mensen van over de hele wereld te leren, echt waar, maar na een week is het wel even genoeg! Maar ja, het zou Oxford niet zijn als...ik tijdens de Freshers week al een essay moest schrijven :( Ik verwacht in het jaar hier meer te moeten doen dan in de 6,5 jaar in Leiden. Serieus. Ik heb nu al een hekel aan case law, dat betekent dat je per vak per week zeker zo'n 30 zaken moet lezen (en nee geen joho). En ja, ze lezen hier de zaken echt. Maar goed, geen geklaag! Al hoor ik van mensen dat ze vanaf het tweede term hun kamer niet meer uitkomen en alleen maar leren... Lang leve Leiden!!

Ik er over gedacht om te gaan roeien, maar met de werkdruk en het feit dat je dan 4x per week om 5.30 moet opstaan (ahum), heb ik besloten het niet te doen. In plaats daarvan word ik lid van een wine society, om naar wijnproeverijen etc te gaan. (Jongens, dit is ook sport hoor..) De Oxford tradities zijn ook helemaal mooi, er komt vaak een gown (die rare toga) en veel drank aan te pas! Niets mis mee...
nou goed, genoeg avontuurtjes uit Oxfurd, mochten je trouwens smeuige verhalen uit nederland willen mailen dan kan dat natuurlijk ook via mijn mail (als je graag wilt dat iedereen t leest mag t natuurlijk ook op deze site..haha)
Oja, ik heb inmiddels een telefoon hier: 00447946940861
Heel veel liefs,
Crissy

  • 14 Oktober 2005 - 09:02

    Anne:

    Heeey Crissy, leuk om die verhaaltjes te lezen! En...wat waren juliie aan het drinken??? Lijkt wel absinth!!

    Liefs,
    Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Oxford

Oxford

LL.M in Oxford University

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2006

Long time no hear...

22 Februari 2006

Daar ben ik weer!!

22 Februari 2006

Tijdelijk telefoonnr. in Nederland!!

19 December 2005

Tijdelijk telefoonnr. in Nederland!!

09 December 2005

Hi guys!
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 13429

Voorgaande reizen:

06 Januari 2013 - 15 Mei 2013

Guatemala - Antigua

08 September 2009 - 12 Oktober 2009

Down under!

01 September 2006 - 01 Juli 2006

Oxford

22 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: